Κτήμα Μελίδου
Συχνές ερωτήσεις
Θα μπορούσα να επιστρέψω το προϊόν που αγόρασα;
Δεχόμαστε επιστροφές προϊόντων τα οποία είναι χαλασμένα, χωρίς κανένα περιορισμό, εφ’ όσον το πρόβλημα διαπιστωθεί από εσάς και μας πληροφορήσετε σχετικά το αργότερο μετά επτά ημέρες από την παραλαβή του προϊόντος. Παρακαλούμε τους πελάτες μας να μας ενημερώνουν σχετικά μέσω της ιστοσελίδας “Επικοινωνία” επιλέγοντας σα θέμα επικοινωνίας “Σχετικά με μια παραγγελία” και αναγράφοντας το ακριβές πρόβλημα. Αρμόδιος συνεργάτης πιθανόν να επικοινωνήσει με τον πελάτη σχετικά, ο δε πελάτης ενημερώνεται για την αποδοχή της επιστροφής μέσω email.
Πόσος χρόνος χρειάζεται για να φτάσει η παραγγελία μου;
Σύμφωνα με την ενημέρωση που έχουμε από την εταιρεία κούριερ, 1 με 2 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής από εμάς.
Για μεγάλη παραγγελία πως μπορώ να επιλέξω τρόπο αποστολής;
Για μεγάλες παραγγελίες εκτός από την επιλογή της κούριερ μπορείτε να επιλέξετε να σταλεί η παραγγελία σας με μεταφορική εταιρεία. Για τα έξοδα της μεταφορικής θα έρθουμε σε επικοινωνία μαζί σας.
Οι πληρωμές με κάρτα είναι ασφαλείς;
Η Εταιρεία αναγνωρίζει ως μείζονος σημασίας το θέμα της ασφάλειας των δεδομένων και των συναλλαγών και για το λόγο αυτό έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την διασφάλισή τους. Το Ηλεκτρονικό Κατάστημα σας προστατεύει από τυχόν υποκλοπές στοιχείων με την μέθοδο κρυπτογράφησης αυτών μέσω της χρήσης του πρωτοκόλλου SSL (SecureSocketsLayer) για ασφαλείς online εμπορικές συναλλαγές.